سامانه مدیریت یادگیری و آزمون آنلاین ریلاین

سامانه مدیریت یادگیری

نسخه دانشگاهی(LMS)

سامانه مدیریت یادگیری سامانه ای است که تمام فرآیند های آموزش و یادگیری را شامل برگزاری جلسات آنلاین، ارائه محتوای درسی ، مدیریت تکالیف، برگزاری انواع آزمون ها، ارزیابی ها، حضور غیاب دانشجویان و اساتید، نمرات و... را مدیریت می کند. در این سامانه تعاملی چند سویه بین مدیران آموزشی دانشگاه ها و کارشناسان آن ها ، اساتید و دانشجویان برقرار است. . از اصلی ترین  ویژگی های این سامانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صفحات واکنش گرا (Responsive – MobileFirst)
  • مدیریت کلاس ها ( نامحدود کلاس)
  • مدیریت آزمون ها (نا محدود آزمون)
  • مدیریت تکالیف و مدیریت محتواهای درسی
  • مدیریت ارزیابی ها
  • قابلیت اتصال به ادوب کانکت و BigBlueButton
  • مدیریت مراکز زیر مجموعه دانشگاهی
  • قابلیت نصب روی سرورهای دانشگاه
  • قابلیت برقراری ارتباط با API سامانه های آموزشی مانند گلستان در صورت ارائه  API
  • دارای گواهی تست نفوذ از آپای دانشگاه صنعتی اصفهان

 
 
 
سامانه مدیریت یادگیری

 نسخه آموزش های آزاد

سامانه مدیریت یادگیری

نسخه جامع مدیریت آزمون های حضوری

نسخه جامع مدیریت آزمون های حضوری (ورودی-استخدامی) سامانه ای است جهت مدیریت فرآیند برگزاری آزمون های حضوری مانند آزمون های ورودی مراکز و موسسات ،آزمون های استخدامی و ... سامانه سنجش یک سامانه تحت وب است که برای مدیریت و اجرای آزمون ها در سازمان ها طراحی شده است وکلیه فرایند های آزمون مانند ایجاد آزمون، مدیریت آزمون، طراحی سوال، چاپ پرسشنامه و پاسخنامه، صدور کارت ورود، چاپ صورتجلسه آزمون،پرداخت و مدیریت هزینه ها، بارگذاری مدارک، تصحیح ماشینی پاسخنامه ها، اعلام نتایج، تاثیر ضرایب بومی گزینی، شرایط خاص، معلولیت و... را اطلاع رسانی ومدیریت می کند. سطوح مختلف کاربری درسامانه سنجش ایفای نقش می کنند و دارای کنترل پنل اختصاصی می باشند. مانند مدیر کل ، مدیر آزمون ، ممتحن، طراح سوال ، ناظر ، کاربر آزمون و... همچنین سامانه دارای یک برنامه تحت ویندوز مستقل جهت تصحیح ماشینی پاسخنامه با دقت بالا نیز می باشد.

 

سامانه مدیریت یادگیری

نسخه آزمون های انلاین

سامانه آزمون در حقیقت نسخه سبک تری از سامانه مدیریت یادگیری یا LMS می باشد که بدون درگیری با دیگر مسائل آموزشی تنها به برگزاری آزمون ها تمرکز دارد . در کنار آن مدیریت اساتید و دانشجویان و مراکز و دانشکده های زیر مجموعه نیز در آن پیش بینی شده است. امکان ورود اطلاعات با اکسل ، یا به صورت دستی و یا اتصال به سامانه های آموزشی وجود دارد. انواع آزمون های تستی ، تشریحی و ترکیبی در این سامانه قابل پیاده سازی بوده و می توان آزمون هایی طراحی کرد که همه سوالات در یک صفحه یا بدون امکان برگشت به عقب به دانشجویان نمایش داده شوند. مدیریت آزمون های پایانترم ، بارگذاری برنامه آزمون با اکسل ، امکان یا عدم امکان تغییر ساعت شروع آزمون توسط اساتید و یا حتی مدیران مراکز ، امکان یا عدم امکان تغییر نوع آزمون توسط اساتید و... از دیگر امکانات این سامانه می باشد. تصحیح خودکار آزمون های تستی و امکان تصحیح آزمون های تشریحی توسط اساتید ، بارگذاری سوالات با اکسل از امکاناتی است که اساتید می توانند از آن استفاده کنند. مشاهده لاگ آزمون ها ، سیستم و IP که دانشجویان با آن آزمون داده اند، امکان محدود کردن ورود همزمان دانشجویان و... از مواردی است که می تواند به امنیت آزمون ها کمک کند.

ریلاین تا امروز میزبان هزاران دانشجو، استاد و مدرس در بستر آموزش آنلاین و آزمون‌های دانشگاهی بوده است. بیش از ... دانشگاه و مرکز آموزشی از ریلاین برای برگزاری کلاس‌ها، دوره‌ها و ارزیابی‌های خود استفاده می‌کنند. عملکرد پایدار و پشتیبانی اختصاصی باعث شده ریلاین به یکی از پرکاربردترین سامانه‌های مدیریت یادگیری در ایران تبدیل شود.آمار
ریلاین تا امروز میزبان هزاران دانشجو، استاد و مدرس در بستر آموزش آنلاین و آزمون‌های دانشگاهی بوده است. بیش از ... دانشگاه و مرکز آموزشی از ریلاین برای برگزاری کلاس‌ها، دوره‌ها و ارزیابی‌های خود استفاده می‌کنند. عملکرد پایدار و پشتیبانی اختصاصی باعث شده ریلاین به یکی از پرکاربردترین سامانه‌های مدیریت یادگیری در ایران تبدیل شود.

درباره ما گفته اند ...

آخرین مطالب مشاهده همه

طراحی دوره آنلاین جذاب برای فروش: راهنمای عملی مدرسان برای شکستن رکورد مشارکت در آموزش مجازی
یکشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۹

طراحی دوره آنلاین جذاب برای فروش: راهنمای عملی مدرسان برای شکستن رکورد مشارکت در آموزش مجازی

از تولید محتوا تا فروش مؤثر: معماری یک دوره آنلاین که واقعاً کار می‌کند. چرا دوره‌های شما خریده می‌شوند اما کامل نمی‌شوند؟ بگذارید رک باشم: شما یک متخصص هستید، محتوای ارزشمندی دارید، و وقتتان را صرف ضبط و تدوین کرده‌اید. دوره شما آماده‌ی فروش است، اما آمارها چه می‌گویند؟ خریداران اولیه هیجان‌زده‌اند، اما پس از هفته‌ی سوم، آمار مشارکت به‌شدت افت می‌کند. در بهترین حالت، کمتر از ۲۰ درصد یادگیرندگان دوره‌ی شما را به پایان می‌رسانند.مشکل اینجا نیست که محتوای شما بد است؛ مشکل اینجاست که شما هنوز قواعد «طراحی تجربه یادگیری» را جدی نگرفته‌اید. آموزش مجازی و طراحی دوره آنلاین برای فروش در پلتفرم‌ها، یک علم مغز و بازاریابی است، نه فقط فرآیند ضبط محتوا. اگر فکر می‌کنید با بارگذاری چند فیلم آموزشی کار تمام است، سخت در اشتباهید. خریدار امروز، فقط محتوا نمی‌خواهد؛ او یک «تجربه‌ی تحول‌آفرین» می‌خواهد.