قیمت LMS ریلاین
Writer : Shahriari_admin
سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ تعداد بازدید : 415
با افزایش غیرقابل انکار محبوبیت سامانه LMS ، مدل های قیمت گذاری متنوعی برای سامانه LMS نیز وجود دارد...
از آنجایی که سازمانها در سرتاسر جهان برای امکانپذیر ساختن آموزش الکترونیکی در مقیاسی بزرگتر از گذشته، چرخههای خود را تغییر میدهند، انتظار میرود که راهحلهای یادگیری آنلاین اقتصادی را دنبال کنند.
برای دستیابی به بهترین استراتژی یادگیری آنلاین، سازمانها باید انواع مدلهای قیمت LMS را در نظر بگیرند تا بیشترین سود را به دست آورند. بهترین تصمیمات قیمت گذاری زمانی انجام می شود که سازمان ها شایستگی های هر مدل را بر اساس مشخصات خود، از اندازه آنها گرفته تا تعداد کارکنان تا نیازهای انطباق و موارد دیگر ارزیابی کنند.
باید در نظر داشته باشید که قیمت LMS رابطه مستقیمی با هزینه هایی که برای ایجاد یک سامانه LMS صرف می شود، دارد.از این رو خرید LMS با قیمت مناسب تابع موارد زیر می شود:
- هزینه های یکبار مصرف
یک هزینه اجتناب ناپذیر هنگام دریافت یک پلت فرم جدید LMS، هزینه یکباره راه اندازی است. هزینه های راه اندازی از قبل دریافت می شود و معمولا یک بار اتفاق می افتد. هزینه ها برای پیاده سازی سیستم مدیریت یادگیری ضروری هستند. قیمت LMS به شرکت سازنده و سطح کار آن شرکت بستگی داردو متغیراست.
- هزینه های تکراری
اکثر مدل های قیمت LMS با هزینه های تکرارشونده ای که متحمل می شوند تعیین می شوند. در بسیاری از موارد این هزینه ها به صورت ماهانه پرداخت می شود. انواع مختلفی از برنامه های قیمت گذاری ماهانه وجود دارد. برخی از این مدلها بر تعداد کل یادگیرندگانی تمرکز میکنند که در یک سامانه LMS ثبتنام میکنند، در حالی که برخی دیگر فقط برای تعداد کاربران فعال و ثبتنام شده که واقعاً از پلتفرم در یک دوره زمانی معین استفاده میکنند، هزینه دریافت میکنند.
سازمانهای دیگر ممکن است هزینههای تکرارشونده خود را بر اساس استفاده یا تعداد کاربران قرار ندهند، بلکه هزینههای تکرارشوندهای را که متحمل میشوند، تعیین کنند. این هزینهها میتواند شامل هزینههای سرور، نگهداری یا هر چیز دیگری باشد که توسط ارائهدهنده سامانه LMS شما متحمل شده است.
برای پلتفرم های LMS خود میزبان، هزینه های مکرر ممکن است پس از مدت زمان کمی بیشتر بشود. به عنوان مثال، مجوزهای دوره ای ممکن است نیاز به خرید سالانه داشته باشند.
- هزینه های پنهان
اکثر مدلهای قیمت LMS شامل هزینههای یکباره و مکرر میشوند، اما بهطور قابلتوجهی، مشتریان را با برخی هزینههای پنهان میگذارند که تا پس از خرید و شروع استفاده از سامانه LMS ظاهر نمیشوند. بیشتر این هزینههای پنهان شامل سفارشیسازیهای دقیقی است که سازمانها ممکن است نیاز به درج آنها را بعداً یا ادغام با سایر نرمافزارهای شرکت مانند CRM یا ERP احساس کنند. سایر هزینه ها می تواند شامل نگهداری، سازماندهی یا توسعه ویژگی باشد که نیاز به پشتیبانی فنی دارد.
ما در مورد هزینهها و قیمت LMS صحبت کردیم و دانستیم که برای قیمت گذاری در LMS عوامل زیادی دخیل هستند. در سامانه LMS ریلاین سعی بر این است که علیرغم امکانات بسیار زیاد و دسترسی هایی که به کاربران و موسسه ها داده می شود نسبت به رقبای خود ، قیمت LMS ریلاین مقرون به صرفه تر است و می توان یک LMS خوب را با صرف هزینه کمتری نسبت به بقیه سامانه ها انتخاب کرد.
برای دریافت راهنمایی درباره قیمت خرید سامانهLMS ریلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان! دریافت کنید.
*همچنین بخوانید: