اطلاع رسانی ها و راه های ارتباطی در سامانه ریلاین

Writer : مدیرسامانه

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ تعداد بازدید : 322

ارتباط میان اساتید و دانشجویان و همچین ارتباط بین مدیران موسسات آموزشی و شرکت های سازنده سامانه lms یکی از مهمترین ارتباطات به شمار می رود .ساده‌سازی ارتباطات می‌تواند به افراد و موسسات شما شانس موفقیت کلی بسیار بالاتری بدهد.مدیران موسسات و مدیران واحدها، مدرسان و دانشجویان باید بدانند وقتی به پاسخ نیاز دارند چه کاری انجام دهند.

 

افراد در سامانه lms  سوالات زیادی دارند و دستیابی به این پاسخ ها در سریع ترین زمان ممکن یکی از مهم ترین خواسته­ های کاربران سامانه های مجازی می باشد.

در سامانه ریلاین امکان پاسخگویی و ارتباط میان کاربران مختلف سامانه  و اطلاع رسانی  وجود دارد. این اطلاع رسانی ها از طریق 7 روش قابل انجام است:

  1. تابلوی اعلانات:

امکان ارسال پیام از طرف مدیران سامانه به مدیران واحد ها،  اساتید و دانشجویان از طریق تابلوی اعلانات وجود دارد. همچنین هر کلاسی تابلو اعلانات خاص خود را دارا می باشد تا مدرس درس بتواند اطلاعیه های مهم خود را از طریق تابلو اعلانات به دانشجویان اعلام کند.

  1. صندوق پیام ها:

در سامانه lms  ریلاین صندوق پیام ها وجود دارد برای اینکه امکان ارسال پیام اختصاصی به یک یا چند دانشجو یا استاد(صندوق پیام، پیامک، ایمیل) از این طریق وجود داشته باشد.

  1. تیکت:

در سامانه lms ریلاین امکان ارسال تیکت برای کاربران فراهم است. امکان ارسال تیکت از طرف دانشجو و استاد به مدیران سامانه و مدیران واحد ها وجود دارد که با این امکان کاربران می توانند در صورت وجود هر گونه مشکلی این مشکل را با مدیران مطرح کنند تا در روند بررسی مشکل و حل آن قرار بگیرد.

  1. اطلاعیه های کلاس:

 برای هر کلاسی در سامانه ریلاین امکان درج اطلاعیه توسط استاد و یا مدیران درون یک کلاس ایجاد شده است تا کاربران از اطلاعیه های فعلی و آینده آگاه شوند و روند آموزش به خوبی پیش برود.

  1. پیام رسان:

با گزینه ی پیامرسان می توان ارتباط دو سویه بین استاد و دانشجو برقرار کرد و اینگونه استاد و دانشجو از طریق این امکان در سامانه با یکدیگر می توانند در ارتباط باشند.

  1. تالار گفتگو:

 امکان بحث و بررسی دانشجویان در مورد موضوعات کلاس در تالار گفتگو وجود دارد بنابراین می توان از داخل هر کلاس با دیگر دانشجوهای کلاس گفتگو کرد و به نتایج خوب پیرامون موضوعات کلاس دست یافت. مدرس می توان یک یا چندین تالار گفتگو با موضوعات مختلف ایجاد کند و کاربران در آن به گفتگو بپردازند.

  1. تیکت به ریلاین :

در سامانه ریلاین امکان ارسال تیکت توسط مدیران سامانه و مدیران واحد ها به شرکت از درون کنترل پنل خودشان وجود دارد و می توانند مسائل و موارد پیش رو را با پشتیبانی شرکت در جریان بگذارند تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

 

شما عزیزان می توانید  برای دریافت راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

  • اطلاع رسانی ها و راه های ارتباطی در سامانه ریلاین